Week 3

15 mei 2017 - El Ejido, Spanje

Maandag 15 mei:
Het begin van weer een nieuwe werkweek. We moesten weer in de tuin aan de slag en we hadden ook besloten om de siësta's vanaf nu op Plantal (de hoofdlocatie) te houden want daar is ook Wi-Fi en we kunnen dan nog een beetje zonnen. Dit was een van de ergste werkdagen en misschien ook wel dagen en denk ook niet dat er eentje is die het kan overtreffen. Terwijl iedereen op de Coolsingel het feest van zijn leven aan het vieren is omdat Feyenoord kampioen is zijn wij aan het werk. Het was deprimerend tot de max, we hebben geprobeerd iedereen te FaceTimen maar een enkeling nam op en de verbinding was ook nog eens dramatisch. Uiteindelijk was de werkdag voorbij en hebben hier en daar nog een traantje weggepinkt, we wilde vroeg slapen zodat de dag maar voorbij was.

Dinsdag 16 mei:
Vandaag weer een standaard werkdag zonder bijzondere gebeurtenissen. We waren nog steeds bezig om Feyenoord te verwerken en in de avond hebben we spaghetti gegeten. We hebben nog even een serietje gekeken en probeerde onszelf weer op te vrolijken door te praten over het bezoek van mijn ouders die 25 mei ook naar Spanje te komen zodat wij er even een weekje tussen uit kunnen in Granada en Nerja. We zijn naar bed gegaan rond een uur of 10.

Woensdag 17 mei:
Vandaag op het werk de hele dag planten bij elkaar gezocht, overgepoot en op een andere plek opgehangen. Toen we klaar waren met werken zijn we langs de supermarkt gegaan voor een paar boodschappen en om het avondeten in elkaar te flatsen. We hebben een Hollandse pot gemaakt met bonen, aardappels en een stukkie vlees, het was erg lekker. We zijn na het eten direct door gegaan naar Bodega om weer up to date te blijven met de social media en alles daar omheen. We hebben nog een klein praatje, want een groot praatje gaat hem niet worden met onze talenknobbels, gemaakt met de bedieners van Bodega want we komen er natuurlijk best vaak.

Donderdag 18 mei:
Verder in de tuin met de werkzaamheden van gister en zo ook weer de hele dag bezig geweest. We hebben nog wat plantjes mee mogen nemen van het werk voor in het appartement want dat ziet er uit wel zo leuk uit. Jammer genoeg waren we die vergeten in Achmed zijn auto maar die zouden we dag erna wel meenemen. In de avond hebben we weer een Hollands potje gemaakt en ik vond hem deze keer iets lekkerder. In de avond hebben we bij Bodega een serie gekeken en het was lekker warm dus we zaten de hele avond buiten. Rond een uur of 10 naar bed gegaan.

Vrijdag 19 mei:
In de ochtend een order klaargemaakt en daarna weer verder gegaan met het werkje van de dagen ervoor. Thuisgebracht door Achmed, plantjes meegenomen en in het appartement gezet. We waren eigenlijk te lui om nog eten te maken dus hebben we wat snacks gegeten en daarna naar Bodega nog een biertje met tapas erbij. We hebben daarna nog een serietje gekeken maar we waren allebei eigenlijk een beetje verrot dus zijn we naar huis gegaan om te slapen.

Zaterdag 20 mei:

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Raymond Hedges:
    22 mei 2017
    Dat klinkt als een week waarin hard gewerkt is! Succes daar nog en vergeet niet leerdoelen te koppelen aan je activiteiten, evenals het bedrijfskundige aspect van het bedrijf te onderzoeken.